Inloggen
Winkelmandje
Ontvang een gratis cadeau of sample • Korting op je volgende aankoop • Voor 16:00 uur besteld (ma-vr) volgende werkdag in huis*• Gratis verzending vanaf € 40,-

Bestellen

Mijn bestelling

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, is mijn bestelling gelukt?

Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal direct na het afronden van je bestelling (check hiervoor ook je spam folder). Mocht deze niet zijn binnengekomen, kun je beste even een kijkje nemen of het aankoopbedrag van je rekening is afgeschreven.

Is het aankoopbedrag afgeschreven kun je er vanuit gaan dat de bestelling is geslaagd. In het betalingskenmerk vind je ook jouw ordernummer terug.

Mocht je binnen een uur na het plaatsen van je bestelling nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen, terwijl het aankoopbedrag is afgeschreven, vernemen we dat graag van je zodat we je kunnen laten weten of alles goed is gegaan.

Er is iets in mijn bestelling gewijzigd

Het kan gebeuren dat wij jouw bestelling moeten aanpassen voordat wij deze versturen. Uiteraard laten we je weten welke producten er naar je onderweg zijn en storten we het aankoopbedrag van de geannuleerde producten naar je terug.

Heb je je bestelling ontvangen en zie je het bedrag van de geannuleerde producten nog niet op je rekening? Dan helpen we je graag verder aan de hand van je ordernummer. Neem even contact met ons door een email te sturen naar klantenservice@archain.nl of te bellen naar 0187 665 620.

Wat doe ik als iets verkeerds heb besteld, kan ik mijn bestelling annuleren?

Geen zorgen, wij willen uiteraard dat je tevreden bent met je aankoop. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je per ongeluk de verkeerde keuze hebt gemaakt of dat je van gedachten bent veranderd.

Na het plaatsen van je bestelling, kunnen we deze helaas niet meer voor je wijzigen. Uiteraard ben je na ontvangst van je producten wel in de gelegenheid deze binnen 14 dagen te retourneren conform onze voorwaarden.

Er is iets mis met mijn bestelling, wat nu?

Het uitpakken van je ARCHAIN aankoop is een bijzonder moment. Daarom doen wij er alles aan om je producten netjes bij je af te leveren. Kom je na het uitpakken van je bestelling toch voor een verrassing te staan?

Schroom niet en laat ons gerust weten wat we voor je kunnen betekenen, zodat we je zo snel mogelijk alsnog kunnen laten genieten van je nieuwe aanwinsten.

Tip: heb je veel of grote producten besteld en is jouw bestelling niet compleet, kijk altijd even na of we jouw bestelling wellicht in meerdere delen gaan bezorgen.

Mijn betaling is ineens teruggestort, wat gebeurt er nu met mijn bestelling?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom we jouw bestelling hebben moeten annuleren en je aankoopbedrag is teruggestort. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat jouw bestelling niet meer komt en we willen je dan ook vragen om een nieuwe bestelling te plaatsen. Zo kun je alsnog zo snel mogelijk genieten van jouw favorieten. Neem bij twijfel even contact met ons op.

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Bestellen bij ARCHAIN, voor je high end sport- en voedingssupplementen, is heel eenvoudig. Je bestelt je producten bij ons op de manier die voor jou het handigst is.

Dit zijn de opties: Via de website op uw computer, tablet of mobiel

1. Via de website

Plaats de gewenste Supplementen in je winkelwagen • Ga naar de Supplementen van jouw keuze en klik op de knop "in winkelwagen". Na het selecteren van de Supplementen klik je op "verder winkelen" om verder te kijken. • Heb je alle producten van jouw keuze aan de winkelwagen toegevoegd? Dan ga je naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Hier wijzig je eventueel het aantal of voeg je nog een unieke kortingscode op de Loyalty Coin toe. Alle bedragen zijn inclusief BTW.

Stap 1 – Kies hoe je wilt bestellen

• Plaats je bestelling met of zonder account.

Stap 2 – Vul je gegevens in

• Om jou bestelling te verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account bij ARCHAIN? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord, je hoeft je gegevens dan niet opnieuw in te voeren. • Wil je je supplementen laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres? Vink dan de optie “Alternatief afleveradres” aan en voer de gewenste gegevens in. • Wanneer je je postcode en huisnummer invult, verschijnt automatisch het juiste adres.

Stap 3 – Maak een account aan (optioneel)

• Mocht je nog geen account hebben dan vul je hier een wachtwoord in om deze daarna te bevestigen. Zo maak je eenvoudig een account aan. Ook heb je de optie om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, zo ben je altijd als eerst op de hoogte van al onze acties en kortingen. • Geef onderaan de pagina het gewenste bezorgmoment aan PostNL door. Let op: Mocht je al een account hebben of wil je geen account aanmaken, dan dien je dit veld leeg te laten anders kun je de bestelling niet versturen.

Stap 4 – Kies je betaalmethode

• Bij ARCHAIN zijn er verschillende betaalmethodes: direct betalen met iDEAL en Paypal. • Heb je een Loyaltycoin? Dan heb je hier de optie deze in te voeren.

Stap 5 – Rond je bestelling af

• Klik op de knop 'Bestelling versturen' om je bestelling te voltooien. • Je ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging van jouw bestelling per e-mail. • Als je de bestelling correct heb afgerond, klik je op complete bestelling bekijken. Hier zie je een overzicht van jouw bestelling en het totaalbedrag. Jouw bestelling is nu correct bij ons binnengekomen. • Je ontvangt een bevestiging van jouw bestelling per e-mail.

 Gratis verzending vanaf € 40,- | vandaag voor 16:00 uur besteld (ma-vr) volgende werkdag in huis* | Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen